• WYCIECZKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ DO RZESZOWA 25.05.2017

• 28.09.2022 12:20
      •  W dniu 25 maja uczniowie edukacji wczesnoszkolnej wybrali się na wycieczkę do Muzeum Dobranocek w Rzeszowie i Portu Lotniczego Rzeszów - Jasionka.

Najpierw odbyliśmy podróż do świata powstawania bajek, gdzie znajduje się jedyna w Polsce kolekcja pamiątek z popularnych animacji dla dzieci. Mieliśmy możliwość oglądać oryginalne lalki z filmów kukiełkowych, emisyjne pacynki Jacka i Agatki pochodzące z pierwszej polskiej dobranocki, postacie z filmów animowanych. Obejrzeliśmy również wystawę poświęconą Misiowi Coralgol i jego przyjaciołom oraz wiele innych atrakcji.

Następnie pojechaliśmy do Portu Lotniczego „Rzeszów - Jasionka”. W budynku Terminala powitała nas pani przewodnik, gdzie opowiedziała nam historię portu, opisała pracę służb pracujących na jego terenie oraz omówiła warunki podróżowania. Oglądaliśmy gablotę z nielegalnymi towarami, które zostały zatrzymane pasażerom. Kolejnym etapem wycieczki było przejście na teren lotniska przez punkt kontroli bezpieczeństwa ze wszystkimi procedurami obowiązującymi pasażerów podczas podróży. Dużą atrakcją (szczególnie dla chłopców) była wizyta w Lotniskowej Straży Pożarnej, gdzie podziwialiśmy nowoczesne i świetnie wyposażone wozy gaśnicze. Na koniec wizyty na lotnisku, z tarasu widokowego, obserwowaliśmy lądowanie samolotu kursowego.

Wycieczka była bardzo udana.

A.S.

• Wróć do listy artykułów
    • Kontakty

• Szkoła Podstawowa im. Świętej Królowej Jadwigi w Dydni
      • Dyrektor - tel. 13 43 034 80 Sekretariat tel. 13 43 034 80 tel. 13 43 035 30 tel. 13 43 035 32 tel. 13 43 035 50 Sekretariat czynny: Pn. - Pt. w godz. od 7.00 do 15.00
      • SZKOŁA PODSTAWOWA im. Świętej Królowej Jadwigi w Dydni 36 - 204 Dydnia 221 Poland